afscheidscadeautje voor de leerlingen

Ik vind het altijd leuk om mijn leerlingen aan het eind van het jaar een persoonlijk cadeautje mee te geven. Dit jaar maakte ik voor elk kind een persoonlijke sleutelhanger.

Ik bestelde op internet letterkralen, sleutelhangers waar je zelf een plaatje in kan doen en mini karabijnhaakjes. Ik had zelf nog wat kralen en bij de Wibra vond ik sleutelringen in de vorm van hartjes (die gebruikte ik voor de meiden).
Ik bedacht voor elk kind 6 positieve eigenschappen die ik in twee plaatjes verwerkte met behulp van Wordle.
Inpakken in een folietje met een kaartje (reclame) en een label erop maakte het af.
De kids waren erg enthousiast!

Dit idee kun je natuurlijk op verschillende manieren uitvoeren, ook bijvoorbeeld leuk als persoonlijke verjaardagscadeautje voor een leerling.